dimarts, 9 de novembre del 2010

Duatló de Puig-Reig


Dos atletes i 4 dorsals, vol dir que és una duatló.
La primera pels dos (Fletxa i Niko) i no serà la última.
El matí es fred, però decideixo anar amb bici a Puig-Reig. Em trobo amb el Fletxa , dorsals, cafetó... Joder!!! Al sortir de bar la roda trasera està sense aire. Canvio càmara i a creuar els dits per no tornar a puntxar.
El olor a Reflex a la zona de transició indica que la cosa ve en serio...
Comença la cursa de 7 km. Quina pujada!! Perdo al Fletxa. A la baixada, els meus quadriceps fan crack i he de parar per estirar un parells de vegades. Vaig casi caminant. El Fletxa m'avança. Ell es troba molt bé i no li fa mal la cama. Això pinta malament!!
A la transició a la bici vaig caminant. Els primers dos km de bici son criminals, però mica en mica en trobo millor. Contacto amb el Fletxa. Rodem per un recorregut molt xulo. A les trialeres, el Fletxa es queda a un petit tap. Ara estic al meu terreny i no paro d'adelantar ciclistes. Faig sobre la bici pujades que la gent fa caminant.
En un tres i no res faig els 23 km non stop. Quin ritme!!!
Ara si que entro a la zona de transició corrent. Faig a bon ritme els 2 km de corre, inclús adelanto a un parell de runners.
Les cames fan mal, però el cor està content de l'experiència. Molt més dur que una pedalada clàssica.
Temps Niko 2:21:18 (42:33-1h28:09-10:35) (lloc 17 dels veterans)
Temps Fletxa: 2:36:42 (41:57 -1h42:49-11:56) (lloc 127 dels seniors)
Fletxa, fem la del dia 5/12/2010???