dilluns, 16 de maig del 2011

Feina enrederida

Bones Niko

Aquest cap de setmana vaig anar a fer una pedelada a Cabrils, anomenada la Cabrilenca. diumenge 8 de maig a les 7:30 AM carrego la bici al cotxe direcció a Cabrils, el dia s'ha despertat una mica plujos, recullo el dorsal amb una mica de pluja i descarrego la meva companya d'aventures i em trobo a un company d'una obra que va ser qui em va animar a estar aqui, mentres esperem les 9:00 hora de la sortida deixa de ploure i semble que vol sortir el sol solet. Començent amb crono escalada de 4km salvant 300m des desnivell aprox el que arriba primer a la mutua te un pernil de regal, jo arribo 15min més tard que el primer, en el quilometre 5 dic adeu al meu company ja que ell fa la curta per motius familiar, seguim per una pista que hi pasa el GR92 pero de seguida el deixem per agafar un fantastics corriols i unes genials trialeres, 13km avituallament taronja i coca ummmm, de cop sortim del bosc per apareixa al picht pat de Vallromanes, tornen a afagar unes maques pujades enfangades que passaran factura més endavant, de Vallromanes ens diriguim cap el Bosc de Cellecs on en el 26Km hi ha el segon avituallament més taronja i coca, en aqui degut a que ja ha passat 15min del temps de pas m'obliguen a deixar la marxa llarga i continuar pel tram final de la curta, cosa que em fa retallar 8km la llarga, continuen els corriols i alguna rampa per acabar arribant de nou a Cabrilsper l'altre costat oposat d'on em sortit total han sortit 35km i desnivell positiu acumulat de 1200m, a l'arribada m'espera la recompensa una buti que entra de conya ja que son les 12:45, ara toca tornar a casa tot pedelant. Cronica de Pere Roig


Salimos por la barrera a las 9:00 para iniciar el ascenso dirección Avia. Joan, Carme y la Joana emprendemos la marcha subiendo por la casa de las duchas para ir a almorzar unas barritas en la ermita de Avia. Como es la primera salida “familiar” que hacemos decidimos llegar pronto al camping y atajamos bajando por el camino que nos lleva a Obiols y llegando al camping pasando por el portal de Belen y la ermita de Sant Marc. Solo salen 28Kms pero ya esta bien pues lo que cuenta es el buen rato que hemos pasado.


Saludos a todos!!!!!!!!!!!!! Crónica de Joan Petit