dilluns, 18 d’octubre del 2010

Raid de Can Marçal


Dons, com cada any, la pedalada o el Raid de Can Marçal!!! Aquest any amb maillot de regal.
Com que no tinc cap més crónica, explico la meva.
Pujo dissabte a la nit al camping, amb el que no he pogut parlar amb ningú sobre el tema. Decideixo baixar en bici a Can Marçal a les 8:00 amb una boira de collons!!. Al passar per la barrera, l'Uri i el seu amic de la giant (no recordo nom). Sembla que hi ha algun cotxe esperant bicis, però el fred i la boira no em deixen veure'l. Baixo amb fred i en arribar, la cua de rigor d'entrada al bar per fer inscripcions, i apareix la gent del camping : Salva, Oscar, Joan, Uri i amic, Josep, Xavi el petit ;), l'Avi, Diego, Juan i jo, Niko. Bon equip a l'hora de fer avitullaments.... jeje. Comença la cursa i de tranqui em van passant ciclistes amb presa. Quan estava al primer avituallament, arriba l'Uri, i continuem junts fins al km 30-32 aprox. La part final del Raid, amb moltes trialeres i esglaons. No molt complicats pero jo de tranqui. Arribo a meta i als dos minuts entra l'Uri que s'havia equivocat a una cruilla. Alguns de la curta ja havien arribat.
Entrepa de formatge i butis de puta mare, clareta, tallat, i tornar a pujar al camping tot solet.
Total 63 km i bon dia.