diumenge, 30 de maig del 2010

Sin camping y a lo locooooo….

30052010(001)

Fin de semana sin camping pero con bici, eso si, sin muchas fotos y con el tiempo justo. Sábado 7:30: Los 3 mosqueteros y Dartacan. Collserola sube-baja, tira-encoge, trialera-corriol,… en fin unos 60 km cañeros. A las 11 o’clock at home.

Domingo: 6:30. Dartacan desaparecido entre las sabanas.  Jony quiere “rodar”, y claro, ya se sabe hay que darle justo para que no se enfade, jeje…  Cerdanyola-Castellar-Puig de la Creu. Trialera de vuelta muy guapa. Ya empiezo a conocer a “mi blanca”. Regreso con muchos ciclistas “en contra dirección”. A alguno le mola eso de topar de frente, y no miro a nadie…. unos 46 km. 10:05 en casa.  Solo paramos para foto. ¡Eso es optimizar el tiempo!

(Crónica de Niko)

Fletxa:  Segon any consecutiu que m´animo a fer la cursa de la nit de la lluna plena a Viladecans, aquest any la he pogut realitzar gracies a que Manel, ( company de feina, m´ha cedit el seu dorsal), perque jo em vaig enterar fora de plaç. En aquesta ocasió, m´han acompanyat Mar, Elena i Pau, però la proba només la vaig realitzar jo. Com l´any passat el recorregut ha estat igual, però va variar en l´ultim tram. En total vam recorrer els 10 kms, amb la màgia de correr per la nit, però amb la mala sort de que no vam poder veure a la lluna, perque estava núvol. Salutacions a tots els giro-bikers de fletxa. (Crónica de Fletxa)

Camping: Domingo 8:30, bajo con Ramón a la barrera, he quedado con Rafa. No ha podido contactar cion Diego ni con el Avi.
Empezamos a deambular con las btt, y aparecemos en la Roda. Sorpresa!! Diego, el Avi y Antonio almorzando.
La buti de rigor y secas, no podemos estarnos de enviarle una foto de las secas al Salva.
Decidimos volver por el Pedret, en la bajada RAFA decide visitar la agricultura, Ramón aprovechando el abanico, se va en
busca de las bonificaciones de las "metas volantes". Conseguimos agruparnos, Rafa solo tiene rasguños, y aterrizamos por el camping sobre la una y media.
Saludos
Javi!  (Cronica de Javi)

..