dilluns, 12 d’abril del 2010

Una de alturas…

11042010(012)

Pues como los futboleros mas forofos estaban de “subidon” o “depres” decidir escaparme del camping.

7:45 Guardiola de Berguada, 2ºC i jo amb pantalons curs i guants d’estiu… grrrrrr… Vaig pel camí del cementeri per pista de pujada i baixada fins a Bagà. Allà, agafo carretera de constant pujada en direcció Coll de Pal per asfalt fins al L’Hospitalet de Roca Sanca, on dos gossos de “poble” en fan posar peu a terra per espantar-los. La pista tira cap amunt durant 7 km per entravessar el coll de Gavarra fins arribar a la Collada de la Bòfia (no hi havia mossos ni maderos, jeje), sempre vigilat pel Pedraforca. Per l’època trobo rialols i neu-gel al camí. Vistes espectaculars en un dia clar. Les fotos del mòbil no donen fe. Barreta, i cap a ball per passar per la casal de Coll del Pal i el pla de Canells. 15 kms de baixada per bona pista, prats de gespa i, en la part final asfalt fins a Guardiola. Tornada cap al camping a les 11:45 just a temps per donar una volta amb els nens i veure la prova de motos de trials de Gironella que es feia pels voltats del camping.

Clicar per veure perfil i altimetria a Cicloide.

Camping/La Roda: A las 8.30 h. sin subidon ni depre futbolera que esos son excusas de alguno para salir solo ( Niko ), salimos del camping L'Avi, Antonio y yo, dirección a la Roda por supuesto porque nosotros ya hemos ganado todas las copas, medallas y diplomas posibles.
Al llegar nos sorprendio gratamente la visita de Carlos (Expandido) y Jaume que junto al sobrino de Carlos nos acompañaron a darle caña a huevos fritos con cansalada y escalibada de la buena.
Temperatura primaveral y dispuestos a repetir el domingo que viene, ya sabeis el que quiera venir es bienvenido pero las carreras las dejamos para Montmeló.