dilluns, 26 d’abril del 2010

En busca de las últimas nieves.

Per casualitat divendres veig un track curt a internet que dona la volta al Pedraforna i puja al Comabona (2600m).

Diumenge 6:40 sona despertador, a les 7:40 començo a pedalar sortint de Saldes direcció Est baixant per arribar a l’Ermita de Sant Sebastià i començar a pujar fins al refugi del Gresolet. Continuen pujant en zic-zac fins arribar al coll de Bauma. Fotos i continuo pujant en direcció Oest en direcció el Collell. Abans d'arribar, giro a la dreta per tal de començar a pujar per sender (quasi inexistent) per intentar arribar al Comabona. El sender puja molt i el terreny està molt pesat pel desgel. A l’alçada dels 2340m decideixo tornar enrere, just desprès de veure dos cérvols (o “cornipedos”) i fer unes fotos. La baixada és dura i el fet d’anar sol fa que vagi molt en compte. Des de Collell, el sender/single track de descens fins a Gosol comença sobre gespa i finalitzat ben empedrat, amb fortes pendents. Des de Gosol a Saldes per carretera. 40 km i 1700 dpa. A les 12:45 al camping.

Veure gràfic i més dades a Cicloide

Camping 2: Salida domingo 25-4-10, en compañía de la señora y con un día radiante, salimos a las 8:20 para regresar pronto al camping. Subimos a Casserras para emprender el descenso hasta llegar a Puig-Reig donde nos comemos la barrita en un parque delante la iglesia deleitándonos del único sonido que se oye, el canto de los pájaros. Una vez repuestos iniciamos la ascensión por la ruta de las colonias, al otro lado del río, hasta llegar al camping. Total 27Kms en agradable compañía y llegada sobre las 11:00 con tiempo suficiente para dedicarnos a otras cosas. Saludos a todos. Crónica de Joan

Camping 3: Salida tipical a la Roda sin más ni menos, en la agradable compañía de Antonio y L’Avi 30 km. y un almuerzo fabuloso.

Por cierto que sepais que los tipicos carquiñolis de La Roda se van a comercializar en bolsitas a si que se podran comprar para tomar el café el domingo. Crónica de P.A.