diumenge, 25 de gener del 2009

MontalBike'2009 / Marc Coma













**Clicar per veure Diapositives**

Moltalbike'2009: Tres URRAS per la gent del Xurribikers!! Cada any ho fan millor. Ja me l'he apuntat a la meva agenda del 2010. Un molt, molt bon rotllo i nivell entre els participants, molt ben senyalitzada, a cada creuament de camins hi ha havia algú, un recorregut guapissim (molt maques i ràpides les trialeres). El terreny de terra compactada l'ha fet durilla.
Només un pero... no se com agafar-me els regals d'aquest any (acondicionador i gomina) ;).

Ho sento, només he fet fotos als avituallaments o sense baixar de la bici (en moviment).
Per cert, heu vist quines panses fan servir aquesta gent??? Jeje

Podeu veure la ruta amb gràfica d'alçades i mapa de localització: AQUI

La resta de Girobikers?? A la RODA amb el MARC COMA. No tinc crònica, però sembla que tres Girabikers estaven amb les seves butis quan va arribar la comitiva que acompanyava al Marc pels voltans d'Avià. Segurament algú va informar al Marc que a la Roda estaven els Girobikes i va decidir d'anar-hi a fer una buti amb escalivada amb ells. jeje

.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Tres Girobikes (Josep Cañizar, Xavi y el puto amo) estuvimos en LA RODA con el bicampeón del Dakar Marc Coma

Anònim ha dit...

Entre unas pasas o una butifarra con escalibada with red wine y chupitos pagadas por La Roda con carquiñolis, "no hay color"

Anònim ha dit...

Ahi me has dado, 1:0

Anònim ha dit...

Parece que este finde puede ser pasado por agua.
Espero que cambie en los prox.días y para el domingo podamos salir.
Vivan los Girobikes

Anònim ha dit...

Madre mía que cantidad de comentarios que poneis, es alucinante ¡Vamos Girobikes! que añadir comentarios es gratuito.
Pero claro para añadirlos es necesario primero que abrais la página y creo que no la abris.
Bueno el domingo os abrire yo el culoooooooooooooooooooooooo

Anònim ha dit...

Ostras Diego entre la lluvia y que me abran el culo... uffff.... me estoy pensando subir este finde.

Tienes razon, es comohacer un monologo y que no escuhe nadie. ¿verdad?

Anònim ha dit...

Bueno, pues como estaba previsto llovio bastante y se nos jodio la salida.
Girobikers, para este domingo anuncian sol, eso es sinonimo de butifarra con escalibada.

Anònim ha dit...

Salvatore capo di monte Sorrente Napolito Stupjumper ya era hora de saber de ti, empieza a subir que la butifarra sin ti no sabe igual.