dimarts, 14 de juliol del 2009

Cap de setmana llarg...

** Diapositives Rasos Peguera** ** Diapositives Buti** ** Diapositives Dimarts**

12-07-09 Rasos Peguera: "Camping 7:00 tot emboirat. Agafo cotxe a Espinalbet. Passat Berga tot asolejat: ENCERTAT!!. començo a pujar per pista asfaltada fins la Serra de la Cabrera. A la vall tot son núvols. Agafo trialeres de baixada entre roures (Cami dels Bons Homes). Arribo a Peguera i tiro per la dreta. La Serra d'Ensija i la gran roca de Ferrus presència gran part de la ruta. Cami de moltes pedres. MERDA!! punxada. Baixada molt maca i ràpida fins al Camping de l'Aigua Dora. Més pujada, i camins quasi perduts. Pi de les 3 branques i arribo a cotxe. 43 km i 1991 dpa i 175 d'IBP!!!. A les 12:40 al camping i a la piscina. Veure Ruta a Cicloide

12-07-09 Colla: "Salida de 8 miembros del Girobike a las 7.30 h. para no coger mucho calor, aunque la mañana salio “emboirada”, pero cuando salio el sol salio con dos cojones e hizo calor del bueno. Hicimos la ruta de San Quintín hasta la Roda, pero 4 miembros decidieron no almorzar y se marcharon antes de llegar a la Roda. Se perdieron el espectáculo que nos esperaba en la piscina de la Roda en forma de mujer tomando el sol con los airbags enchegados.
Despues de la butifarra with escalibadeison de vuelta al camping, total 41 km y mucho calor. La semana que viene más y mejor. Saludos a todos los Girobikes "
(Crónica del P.A.)

14-07-09 Camping: "Paco i Niko (jo) fen una volta pels horitzons del camping (des de Viladomiu, S. Maria Guardia, Sagàs, fins la Quar) i baixada des de l'Ermita de S. Josep a Olvan. 48 km i no se el desnivell al no portar GPS. Camins oblidats, senders, pista, carretera, baixades ràpides, pujades dures,.... una mica de tot.