diumenge, 21 de març del 2010

Dos mejor que uno (y sin buti)

21032010 Cap de setmana sense pujar al “poblao”. Trec la  cabra a pastar pel camp (dissabte Collse i diumenge per Serralada).

Dissabte 43 km per collse (Jonathan-maratonian, Juan, “Latigo” amb I). Pista i trialeres dels bombers i del Tecno-caixa.

Molt xula la sortideta per Marina (47 km) amb gent de la  zona (per variar no recordo els noms ;))  descubrint corriols amagats i trialeres de baixada que fan posar peu a terra.

Nota: I tot sense barretes ni butifarres ni pol..as, Jeje

El resumen de la Caminada de Olvan:
7:15 Barrera Oscar, Avi, Salva. Dirección Olavan para recoger a Judit filla del Avi. 8:15 Salida subida muy pronunciada y larga, Butifarra en la cumbre, algunas fotos y el capuzón del perro del Avi. 11:30 llegada sin problemas, el obsequio pobre una planteta. Salut per a Tots. Salva   (Fotos junto con las de salida en bici)

 

dimecres, 17 de març del 2010

La corrida del Fletxa ;)

100_2310 EL FLETXA ENTRE MARATONIANS.  Sortida runner aquest matí per la zona de Collserola que pertany a SANT FELIU DE LLOBREGAT. Recorregut de pista de muntanya, que semblava més una pista americana que un camí. Punt de sortida de MAS LLUHÍ en direcció a la pista que porta al camí de la SALUT de SANT FELIU, per pujar cap a CAN FERRIOL en direcció a la famosa cadena coneguda per la gent de la zona. Un cop a dalt de la cadena tornem a desfer el camí, per baixar cap a la PENYA DEL MORO, per tornar cap al punt de partida. La distància final ha estat de 13 kilometres, amb un temps de 1h, 6 minuts. Una salutació a tots els giro-bikers i al blog master, giro-biker-runner MELENDY, de part del reportero FLETXA i els dos runners-maratonians JAUME I JORDI.

dilluns, 15 de març del 2010

Con nieve y a lo loco

DSC00554

Camping-Roda: 8:30 matí (P.Ano, Avi, Bizcochito i Niko) 9:00 (DAvid, Salva, Josep-Uri i Joan) destínació: La Roda. Objectiu: Butifarres, ous ferrats, cançalada, bull blanc, pernil, pà-amb-tomaquet, escalivada  i… truita de tonyina. Dia de sol i neu per gaudir sense patiments.

dilluns, 8 de març del 2010

Pedalada de Gironella

Imagen 012


Salida puntual de la plaza de la Estació a las 9 horas de la mañana, total ciento y pocos participantes, pequeña representación del camping, Sava, Oscar, Antonio, Dani, Uri, Rubén amigo del Uri y Josep.
Tiempo fresco a primera hora, luego se aguantó bastante bien.
El recorridoera bonito,el 80% transcurrió por "corriols" entre el camping y la carena de Casserras, habían sectores que estaban embarrados por lo que había de tener cuidado en no resbalar y caerte, todo teniendo cuidado mas de uno resbaló cayendose al charco, al final todos llegamos un poco cansados y algunos con agujetas, pero nos recuperamos con un buen bocata de butifarra y refrescos.

Crónica de Josep-Uri

.

dilluns, 1 de març del 2010

Sin Fisuras ;)

DSC00482 Diego: A las 8.30 h. y con viento de Levante salimos desde el camping dirección a La Roda, itinerario por la casa de las duchas a la que le hicimos una foto, ya veis tantos años pasando y ni una foto teníamos, después de un exquisito almuerzo a base de huevos fritos con butifarra, escalibada y patatas fritas (todo Light).Nos hicimos una foto con el jefe de La Roda pues también quiere salir en el blog.

De vuelta rompí dos veces la cadena con lo cual me tocara esta semana comprar una nueva. Fuerza y Honor

Los de la calle: Después de tres semanas sin salir (algunos) por fin se reencuentran los bikers de la calle [¿!?!!!!?]. Salida a las 9:00 de la barrera dirección Casserras para después iniciar el descenso querido hasta PuigReig. Una vez allí continuamos por la carretera hasta la Ametlla de Merola donde nos comemos una barrita para almorzar. Seguimos el ascenso por el otro lado del río (la ruta de las colonias) para volver al camping. Entre pitos y flautas nos salen 40Km. El día no ha sido soleado pero la temperatura ideal.

Nos vemos en DOS semanas!!!!!