diumenge, 14 de febrer del 2010

Dia de las Queridas !!

14022010(005)

Dia de l’Amor: Dons he pensat que la nostra “estimada” també es mereixia atenció un dia com avui. Despertador a 6:40. M'ho penso millor i torno al llit. No puc tornar-me a dormir pensant en Els Senders de Navarcles. A les 7:15 decideixo anar-hi. Arribo a les 8:15 en cotxe. Uns 200 bikers, –4 graus. Comencen a recorre sender i més senders, corriols i més corriols, trialeres i més trialeres. On son les pistes!!!!. La tensió per no caure és més forta que el cansament. Caiguda en un trencall, surto per sobre de la bici, llavi trencat i cop al pit. Continuo. Més corriols, ara amb més precaució, por. Només una  parada, el ritme és alt i no paro ni a fer fotos. Casualment trobo uns camagrocs congelats.  36 km de trialeres semblen poc, però si més de 30 es fan amb el plat petit son moltes i moltes pedalades. Lloc molt xulos. La gent de Selenica sap fer bons recorreguts.

M’estimo molt a la meva “nena” però no penso portar-la per trialeres en uns quants dies.

Publicació ruta a CICLOIDE

.

dilluns, 8 de febrer del 2010

Domingo de sol y sombras

07022010(016)

DSC00443

Domingo 07-02-10: Cuatro bikers a las 8.30 h ( Santi, Rafa, David y Joan ),dos bikers a las 9.00 h. ( L’Avi y Diego ). Punto de encuentro La Roda donde llegamos todos por igual con 17 km. unos y 15 km. otros. Almuerzo impresionante y bajada espectacular pero en el portal de Belén una zarza descabalgo a Santi y le hizo algún que otro arañazo en la cara con lo que podrá contar el chiste de “el gato es mío y me lo follo cuando quiero”.

En Gironella encontramos el bus del Barça de las copas y foto al canto pero no penséis que me he pasado de bando, yo merengue hasta la muerte.

Pla de Busa: 8:30 barrera (Rafa y Niko) para cargar bicis. Vemos a “los de la calle” k salen a la Roda. 9:15 empezamos pedaleo 4 km de bajada ràpida con terreno helado (que luego sería una “trampa") hasta La Vall d’Ora (un sitio guapisimo y con la Masia El Pujol, ideal para comer). Desde aquí, ascensión  sin tregua hasta el Pla de Busa. Increíbles vistas con el día que hacia. Nos desviamos de la ruta para enseñar al Rafa “la Preso”, pasando por sitios muy técnicos. Parada, Fotos, barrita. Regreso a ruta para dar la vuelta a la planicie  y descender por los cingles hasta enlazar con el camino de subida y descender al El Pujol y la Vall d’Ora. El camino de regreso al coche: 4 kms Infernales. El terreno había deshelado y era un barrizal. Rafa rompe el cambio. Llegada a las tantas al camping, y el resto del día a contra-reloj (Ni café ni leches). 38km con 1565 dpa vistas de lujo y un final de barro hasta la cejas. Por algo se le llama bici de MONTAÑA a este deporte.

 

.